[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4263: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
Assemblea de la Vila de Gràcia • Mostra el tema - Manual_comunicació

Assemblea de la Vila de Gràcia

Aquí comença tot
Hora i data actual: 22 gen. 2019, 04:27

Totes les hores són UTC + 2 hores




Publica un nou tema Respon al tema  [ 1 entrada ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Manual_comunicació
EntradaPublicat: 13 nov. 2013, 21:43 
Desconnectat

Membre des de: 27 maig 2011, 02:02
Entrades: 320
Manual per nous adeptes de la comissió de Comunicació de l'Assemblea de la Vila de Gràcia

Benvinguda!
Si estàs llegint aquest mail, probablement t’has begut l’enteniment, i has decidit col.laborar amb la comissió de Comunicació!
Molt ben fet!
Ara t’explicarem el què fem habitualment.

Plataformes i eines comunicatives de l'Assemblea


Llista interna de comunicació
: comunicacio-vdg@googlegroups.com
Es un googlegroup, una llista tancada pero no moderada (qualsevol que en forma part pot renviar un mail als altres) que connecta un nucli petit de les persones que participen habitualment a l’assemblea (20 30 persones) serveix per comunicacions urgents i per renviar-nos material dels grups de treball,...
Per tal d'afegir nous correus electrònics al grup (només poden afegir nous membres els propietaris i gerents del grup) entrarem al google groups i seleccionarem el grup de comunicació de l'Assemblea. Entrarem a l'apartat gestiona i a l'esquerra seleccionarem "afegir membres" i a les opcions de subscripció escollirem "tot el correu electrònic".
Si volem saber més sobre els membres trobarem la seva pestanya a dalt a la dreta.

Correu Assemblea: assembleadegracia@gmail.com
El compte de correu que utilitzem des de l'Assemblea per tal de rebre informacions, convocatòries,.. i des del qual la comissió redacta els mails setmanals -a destinataris: veins-gracia@lists.riseup.net-


Llista de veins
: veins-gracia@lists.riseup.net.
És una llista tancada i moderada, hi formen part unes 1700 veins i veines. La llista és moderada per la comissió de comunicació. Segons els acords arribats en assemblea es recullen totes les informacions convocatòries relatives a l’Assemblea de la Vila de Gràcia i l’espai de coordinació en un mail de resum que es renvia cada dijous. (En casos extraordinaris i quan l’assemblea ho requereix es renvien mails extra)

Blog: S'hi fan entrades en la pagina principal, d’activitats o noticies de l’Assemblea de la Vila de Gràcia o a les quals l’Assemblea hi dóna suport. En notícies mini ( abaix a la esquerra) es publiquen notícies més externes i periòdicament es pública la data de la propera Assemblea aixi com les actes i ordres del dia.

Twitter: Es fa difusió de manera lliure però responsable segons la línea política de l’Assemblea (es troba enllaçat amb les entrades del blog)

Facebook
: Es fa difusió de tot el material de l’Assemblea o convocatòries relacionades, aixi com notícies, la difusio es fa de manera lliure però responsable segons la línea política de l’Assemblea (es troba enllaçat amb les entrades del blog)

Forum: És un espai de debat però es fa servir més aviat com base de dades i arxiu del material de l’Assemblea. És obert a tothom que hi vulgui entrar però per fer-hi una entrada s’ha d'inscriure’s. Es fa servir principalment per afegir textos, ODD, Actes als quals enllaçar des de els mails de resum o des del blog (ex. mininotícia en el bloc amb enllac al ODD)

TASQUES DE COMUNICACIO:
Blog:
Com fer una entrada:
A través d'aquesta adreça http://assembleadegracia.com/blog/wp-admin/ s'entra al tauler per a la seva gestió i noves entrades -part esquerra s'hi troba la pestanya "ENTRADES: AFEGIR"
-Títol
-Entrada: si també és vol inserir un enllaç, seleccionar-lo i clicar "insereix/edita enllaç"-introduïr URL idem al seleccionat i si cal títol-

-Inserir media
A la part dreta es pot previsualitzar i també penjar.
Recordar escollir les categories:
- per l'entrada central del blog s'utilitza la categoria "noticies" ex: convocatòries i activitats del l'assemblea, convocatòries que secundem,...
- per l'entrada a la part lateral dreta del blog s'utilitza "noticies mini": actes, ordres del dia,.

* Important que totes les entrades vagin acompanyades dels tags -només cal posar la paraula clau per poder-la afegir- ex: xaingra, xarxa d'aliments, banc expropiat,..

El blog està enllaçat automaticament amb el twitter i amb el facebook. (al fer una entrada es fa també un twit o una entrada a facebook amb el títol de l’entrada i el link al blog)
Canvis al blog
periodicament es posa al dia el bloc corretgint errors o canvis de material. Aixo es fa tots conjuntament.

Fòrum:
Per penjar informacions i material al fòrum (acta o ordre del dia) s'ha d':
- anar a http://assembleadegracia.com/forum
- pémer "Inicia la sessió" a dalt a la esquerra
- accedir amb usuari i contrasenya
- anar a "Actes i ordres del dia de l'Assemblea"
- prémer el botó "nou tema"
- Escriure el títol i penjar l'acta o l'ordre del dia, previament copiat.

Correu Assemblea::
Revisar correus entrants i transmetre informacions si es dona el cas.
Correu des del qual la comissió redacta els mails setmanals del dijous -a destinataris: veins-gracia@lists.riseup.net-

Mail de Resum:
Cada dijous enviem un mail de resum a la llista de veïnes per informar de la nostra documentació interna (acta o ordre del dia), de les nostres activitats, i de totes les altres que ens arriben al mail de l'Espai de Coordinació de Barris (ECB).

Per fer això el que el que s’ha de fer és:
1) Recollir l’acta per part de qui l'hagi redactada o l'ordre del dia pel grup corresponent que se'n ocupi de moderar-la -previament aquesta informació passarà a través del googlegroup de comunicació-
2) Penjar-ho al Fòrum en la secció Acta
3) Agafar un mail antic i copiar el format
4) entrar al mail de la assemblea assembleadegracia@gmail.com i obrir un nou mail. Copiant el format - no el contingut del text-
5) Buscar les convocatòries que arriben desde l' ECB
6) Preparar el mail (corretgint enllaços, dates, etc).i posar l'objecte
7) Enviar el mail a veins-gracia@lists.riseup.net
8) anar a la llista de distribució, https://lists.riseup.net/www/info/veins-gracia introduir usuari i contrasenya
9) anar a moderate-message
10) selecionar el mail enviat i prémer "distribute"

Recordatori de l'estructura:
- Acta o Ordre del dia
- Espais transversals de participació: ex: Banc expropiat
- Convocatòries de la Vila
- Convocatòries de BCN

* Adjuntar arxius de cartelleria si és el cas

Afegir correus electrònics al mail de distribució veÏns-Gràcia
1) anar a la llista de distribució, https://lists.riseup.net/www/info/veins-gracia introduir usuari i contrasenya
2) Anar a Admin -> Manage Subscribers (a la esquerra)
3) Posar el correu electrònic desitjat en l'espai al costat de "add a user"
4) Apretar el botó "Add"
Repetir els punts 3 i 4 fins que no s'hagin afegit tots els mails.


Torna a l’inici
 Perfil  
 
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 1 entrada ] 

Totes les hores són UTC + 2 hores


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Salta a :  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos